Hogyan működik?
Valamiért az ERP rendszereket sokszor túlmisztifikálják. Pedig nincs bennük semmi különös. Egyszerű számítógépes programok, illetve azok együttműködő csoportja.
A vállalati szoftverek célja az, hogy a valós üzleti eseményeket modellezve segítsék a mindennapi teendők minél gyorsabb, hibamentes végrehajtását.
Az integrált rendszerek feladata pedig az, hogy a cégnél keletkező minden adatot csak egyszer kelljen rögzíteni egy számítógépben, s az információ azonnal minden jogosult munkatárs rendelkezésére álljon.
A BADAR is egy ilyen „egyszerű” megoldás.
Az Értékesítő munkatárs bekapcsolja az irodai számítógépét, vagy bejelentkezik egy távoli konzolon, és a megszokott munkafelületen elkezd dolgozni. Elolvassa a leveleit, reagál a teendőire, feljegyzéseket készít, emaileket küld, telefonál...
Az Asszisztense Ajánlatokat, Szerződés-tervezeteket hoz létre, feladatokat delegál, jelentéseket ad le, lekérdezéseket, címlistákat, útvonalterveket, készít, és rögzíti az eredményeket.
A Marketinges kolléga néhány kattintással kiküld 10.000 e-mailt, melyben a cég akciójára hívja fel az ügyfelek figyelmét.
Az Ügyvezető lekérdezi, ki, mit csinál éppen, ki milyen eredményeket produkált az elmúlt időszakban, teendőket delegál, (re)akció terveket készít.
A Bonyolító szállítási szerződéseket hagy jóvá, szervezi a szállítást, kezeli az észrevételeket.
A Pénzügyes számláz, behajt, kiegyenlít.
A Szerviz-vezető irányítja a munkatársakat, és kezeli az alkatrész raktárat.
Az adatrögzítő, a raktáros, és a többi munkatárs is egyszerűen csak a munkáját végzi.
Mindenki egy kattintással hozzáfér a számára szükséges információhoz: legyen az Partner adat, Áru, értékesítési Folyamat, Dokumentum, Esemény feljegyzés, stb.
Hát, ennyi az egész...
Nézzen meg néhány képernyőképet, hogy vizuális elképzelése legyen >>
Vagy tekintse meg a rendszert működés közben néhány rövid videó filmen >>
Megjegyzés: A számítógépes programok csak segédeszközök a megfelelően kialakított munkafolyamatok hatékonyabb elvégzésében. Minden ERP rendszer, illetve SAS vagy CRM alkalmazás annyit ér, amennyi "lélekkel" megtöltik. Ezért a rendszerbevezetés kritikus része a megfelelő felelősségi körök kialakítása, és a vállalati folyamatok részletes leírása, a mérföldkövek, elágazások, és visszacsatolások pontos meghatározása.